onsdag 24 maj 2017

Kanske dags för en resa igen?

För några år sedan var jag på en veckas semester till Parga i Grekland. Den veckan gjorde mig till en helt annan person än vad jag var innan. Jag blev liksom mig själv igen efter att under 7 dagar bara ha fått vara, njuta av sol och bad, äta god mat och titta på vackra vyer över havet. Det var nästan lite märkligt hur stor skillnad det var på mig veckan innan och veckan efter resan till Parga. Just nu söker jag efter ett sätt att bli så där lugn och harmonisk igen. Så kanske är det dags att boka en resa till Parga igen?

1 kommentar:

  1. Jag har aldrig varit till Grekland. Vad härligt att resan blev så bra både för kropp och själ. Miljöombyte är alltid bra och att få njuta av fina vyer, god mat och annat

    Ha en fin dag
    Hälsning från Malin

    SvaraRadera